Gyakran ismételt kérdések

 

Hogyan rendelhetek?

Webshopon keresztül regisztrálás után és regisztrálás nélkül is lehet rendelni.

Már leadtam a rendelésemet, de szeretném módosítani. Van-e erre lehetőség?

Amennyiben kollégáink még nem kezdték meg a rendelés feldolgozását, módosításra e-mailen, illetve telefonon keresztül van lehetősége.

Hogyan szállítanak?

Az Express One Hungary Kft. csomagszállító céggel szállítjuk a megrendelt árut.

Milyen összeghatártól ingyenes a szállítás?

A csomagküldés nettó 20.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén ingyenes. 

Készleten nem lévő termékeknek mennyi a szállítási ideje?

A kiszállítás ideje általában 1-2 munkanap, de bizonyos termékek esetében ez változhat.

A várható szállítási időről e-mail-ben vagy telefonon tájékoztatjuk vásárlóinkat.

A megvásárolt termék hibás. Mi a teendőm?

Áruátvételt követően 3 napon belül jelezze felénk a meghibásodást, és küldje vissza a terméket. A terméket kicseréljük vagy jóváírjuk.

Önök vállalnak garanciát (jótállást)?

A Fogyasztóvédelmi törvény előírásainak megfelelően vállaljuk a jótállást.

A termékről a katalógusban megjelenő kép azonos a termék eredeti megjelenésével?

Igen, de előfordulhatnak kisebb változtatások, újítások, amik a katalógusba kerülés után történnek a termékekkel.